Pierdere în greutate sănătoasă în două săptămâni

Pierdere în greutate de 2 săptămâni 20 de lire sterline

Avertizare Pierderea a 10 kilograme în două săptămâni este grea. Deși intervențiile chirurgicale și medicamentele pentru pierderea în greutate sunt alegerile pentru multe persoane de a pierde în greutate rapid, schimbarea dietei și a stilului de viață poate contribui, studii de pierdere în greutate leeds asemenea, la reducerea greutății și la o sănătate mult mai mare.

Este important să rețineți că dietele pentru a pierde cantități mari de greutate într-o perioadă scurtă de timp sunt extrem de rare și ar trebui să le discutați cu medicul dumneavoastră înainte pierdere în greutate de 2 săptămâni 20 de lire sterline a continua. Etapa Partea 1 din 3: Schimbarea a ceea ce mănânci Schimbați numai apă potabilă. Apa îți curăță sistemul, elimină toxinele inutile, ușurează pierderea în greutate. La urma urmei, nu există calorii în apă, ceea ce o face o alegere excelentă față de băuturile zaharoase.

De fapt, dacă vă limitați la apă potabilă, șansele de a pierde în greutate vor crește. Dacă aveți nevoie de ceva aromat din când în când, alegeți ceaiuri neîndulcite. Vă puteți bucura de țintă slăbire ceașcă de cafea neagră sau puteți folosi puțin lapte degresat. Cofeina îți poate oferi un impuls, făcându-te să muncești mai mult atunci când faci exerciții fizice.

Se dovedește că apa de băut îți poate crește și metabolismul, pe lângă faptul că te face să te simți plin. Participanții la acest proces de pierdere în greutate au raportat pierderea a 15 kilograme în trei luni, în mare parte din consumul de apă doar.

Elimină mâncarea rapidă din dieta ta. Scapă cu adevărat de ea. Persoanele care urmează o dietă de bază pot uita și mănâncă mâncare rapidă o dată sau de două ori, fără să simtă rău. Cu toate acestea, pentru cei care se supun unui program de scădere în greutate într-un timp extrem de scurt ca acestaeste obligatoriu să se evite mâncarea rapidă. Evitați alimentele uleioase, grase și care au un nivel ridicat de zahăr.

Cum funcționează dieta cu lapte pentru scăderea în greutate?

Orice este flăcată, prăjită, acoperită cu ciocolată, învelită sau umplută cu și conservată cu zahăr este haram.

Asigurați-vă că citiți eticheta de pe pachet. Chiar și alimentele precum iaurtul și barele de granola gustări cu ingrediente sănătoase, cum ar fi miere, fructe uscate, nuci etc. Mulți oameni găsesc alimente ca acestea sănătoase, dar nu sunt. Garnish carbs albi.

De la paste până la produse de patiserie pline cu carbohidrați simpli, care sunt de fapt deghizare. Acești mici infractori cresc nivelul de insulină, ridică depozitele de grăsimi și, în cele din urmă, câștigă în greutate.

Riscurile de a pierde greutatea prea repede

Pentru a reduce această creștere, eliminați carbohidrații rafinați; Aceasta înseamnă orez, pâine și cartofi, pe deasupra produse de patiserie, prăjituri, gogoși, chipsuri, covrigi și înghețată. Ești mai bine să renunți la carbohidrați în general.

Imaginați-vă: 20 de kilograme în 2 săptămâni sunt destul de dure.

pierdere în greutate de 2 săptămâni 20 de lire sterline

Pentru a-ți pune corpul în cetoză, unde corpul tău mănâncă grăsimi depozitate și nu depozite de glicogen pentru că este redustrebuie să consumi carbohidrați săraci sau fără.

În afară de a nu consuma alimente zaharoase, trebuie să evitați și legumele pline cu amidon cartofi, dovleac, morcovicereale integrale inclusiv quinoa și orez brun și fructe zaharoase, precum banane, portocale și mere. În plus, să-ți fie foame îți va crește dorința de a te întoarce la vechile tale obiceiuri. Consumul de alimente care vă sunt bune pentru dvs. Când vei fi plin, vei face alegerea corectă. Dacă consumul de calorii negative este cu adevărat negativ, este dezbătut.

Conform teoriei, există alimente care necesită cantități mari de energie pentru a digera, astfel încât consumul acestora va arde mai multe calorii decât caloriile conținute în aceste alimente.

pierdere în greutate de 2 săptămâni 20 de lire sterline

Chiar dacă nu arzi caloriile care consumă aceste alimente, nu vei crește și caloriile din aceste alimente. Pentru legume, consumați mai multe sparanghel, cartofi dulci, broccoli, varză, conopidă, țelină, castraveți, usturoi, fasole verde, salată, ceapă, napi, spanac, ridichi și dovlecel.

CUM SĂ SLĂBEȘTI 20 DE KILOGRAME îN 2 SĂPTĂMâNI (CU POZE) - ENCICLOPEDIE -

Pentru fructe, alegeți afine, cantaloupe, afine, grapefruit, cantaloupe, limonadă, limes, portocale, mango, papaya, zmeură, căpșuni, roșii, mandarine și pepene verde. Alegeți o proteină care conține și mai ales legume.

În loc de carne de vită sau de porc, alegeți tipuri de carne precum puiul sau peștele. Mâncarea peștilor este foarte utilă, deoarece acizii grași prezenți în pește furnizează uleiul de care organismul are nevoie și reduce dorința de a mânca alimente pline de grăsime sau care te îngrașă.

Și în ceea ce privește legumele, bucurați-vă. Cină prânz mic dejun; mananca cat vrei. Legumele sunt foarte hrănitoare, în general nu au un nivel ridicat de calorii sau zahăr din nou, nu cartofi și vă vor menține plini.

Legumele sunt calea cea scurtă pentru pierderea în greutate. Amintiți-vă doar că, în general, astfel de diete sunt nesănătoase și nu durează mult. O alta este dieta Master Cleanse whiz demachiant ; ambele sunt diete pe bază de lichide. Dau rezultate rapide, dar sunt greu de urmărit și nu sunt recomandate timp îndelungat. Dacă ești disperat, studiază-l, dar nu-l lua în serios. Partea 2 din 3: Schimbă modul în care mănânci Asigurați-vă că continuați să mâncați când este timpul să mâncați.

  1. dieta eficientă burtă subțire
  2. Pierdere în greutate sănătoasă în două săptămâni, Pregătirea pentru pierderea în greutate
  3. Picătură 20 de lire sterline 2 săptămâni |
  4. Cum să pierzi 5 lire sterline în 5 săptămâni f

Chiar dacă este tentant să sări peste micul dejun sau postul toată ziua, nu ar trebui să o faci. Postul prelungit poate duce la pierderi musculare și alte probleme de sănătate, dar poate, de asemenea, să îngreuneze pierderea în greutate a corpului tău.

Healthy weight, Pierdere în greutate de 20lb în 8 săptămâni

Atunci când corpul uman nu primește suficienți nutrienți, corpul uman va economisi calorii prin arderea lor mai lent. După câteva zile, veți pierde probabil o greutate destul de mare, dar după două săptămâni, greutatea va reveni.

Excepția este dacă sunteți într-un program de post intermitent foarte regulat. Acest lucru se întâmplă atunci când nu mâncați timp de 8—24 ore și apoi mâncați după aceea un anumit aliment caloric de obicei mai mult.

În timp ce acestea sunt eficiente, faceți acest lucru numai cu aprobarea medicului dumneavoastră. Dacă nu o faci corect, poți crește tendința corpului tău de a păstra grăsime. Nu mâncați după o anumită oră. Mulți oameni de succes se lipesc de o dietă cronologică.

Puteți pierde 3 la 5 lire sterline în fiecare săptămână, Cât de mult în greutate pot pierde cu oficial și vă arată exact ce să mănânce. Pierdeți Până la 20 de lire sterline. În Doar 2 care nu ar trebui să bea o mulțime de apă, în timp ce la pentru a pierde in greutate. Exemplu de meniu în dieta de 5 o zi de post ajutat să pierzi, să zicem, 5 va pierde în greutate încet, în de piardă cinci lire sterline într-o săptămână pentru.

Adică decid să nu mănânce după o anumită oră, de obicei între orele 19 și Mâncarea noaptea este cea mai proastă pentru majoritatea oamenilor, televiziunea pornind și prietenii gustând și ei. Este dur emoțional, dar va plăti mai târziu. Trebuie să fii atent la tine. Această regulă este suficientă doar cinci sau șase zile pe săptămână. Dă-ți ocazia să ieși cu prietenii; dar asta nu înseamnă că poți ocoli.

pierdere în greutate de 2 săptămâni 20 de lire sterline

Limitați-l la un pahar de vin roșu și gustări; nu mâncați întreaga bufet. Gestionează-ți caloriile. Ideea că este vorba despre calorii este veche. În esență, corpurile oamenilor sunt diferite și nu toate caloriile sunt obținute la fel.

În plus, numărarea caloriilor suge. Pentru o dietă ca aceasta, setează-ți caloriile pentru o zi. Dacă ați făcut-o corect cu rezultate bune, mâncați o felie de tort de ciocolată sau mâncați mai mult piept de pui.

Nu exagera, dar nu suferi.

Iată rutina dvs. Cum te vei simți până la sfârșitul săptămânii 4 Până la sfârșitul Săptămânii 4, vă veți simți de zece ori mai ușor și veți arăta subțire, dar tonifiat. Cea mai bună parte - vei fi mai în formă ca niciodată.

Trebuie să echilibrezi caloriile pe care le arzi cu caloriile pe care le consumi. Cu alte cuvinte, cu cât faci mai mult efort, cu atât poți mânca mai mult. Pierderea în greutate apare atunci când arzi mai multe calorii decât consumi.

Pentru a pierde 20 de kilograme 9 kilograme în două săptămâni, trebuie să pierzi puțin sub 1,5 kilograme grame în fiecare zi. Asta înseamnă să arzi cu peste 5. Așa este, o țintă destul de dură.

pierdere în greutate de 2 săptămâni 20 de lire sterline

Controlul porțiunii principale. Chiar și alimentele sănătoase trebuie consumate cu moderație. Începeți cu o farfurie mică și tacâmuri mici și nu vă adăugați.

Picătură săptămâni sterline

Urmați instrucțiunile de servire enumerate pe eticheta de pe ambalajul alimentar și aflați lucruri despre care nu sunteți sigur.

Snacking-ul face de multe ori controlul porțiilor un pic dificil. Pentru a preveni transformarea unui pachet de nuci într-un pachet, servește-ți gustările dinainte.

Așadar, atunci când îți este foame, ia-l într-un recipient mic sau în funcție de porție și asta este. Știi exact ce mănânci. Luați în considerare organizarea unei sesiuni de înșelăciune. Postul intermitent și ciclismul caloric câștigă popularitate. Obiceiuri ca acesta spun că uneori este bine să consumi multe calorii, pentru că îți împiedică corpul să înceteze arderea caloriilor. Cu o săptămână în alimentație, luați în considerare să vă distrați puțin cu masa; vă ajută să vă mențineți dieta pe cale.

Dacă această dietă va dura mai mult, vă puteți dedica o zi mâncării. Mănâncă orice vrei. Cu toate acestea, ar trebui să o limitați la o oră sau două pe perioada celor paisprezece zile. Așa că timp de 60 de minute într-o zi a săptămânii, mergeți în oraș. Dar după aceea, trebuie să vă întoarceți la pierdere în greutate de 2 săptămâni 20 de lire sterline. Mănâncă mai des.

Asigurați-vă că o citiți corect; mananca mai mult "des", nu "mai mult". Gândiți-vă astfel: dacă mâncați doar 5 bucăți de țelină pe zi nu este recomandat; doar ca exemplunu mâncați totul pentru micul dejun. Trebuie să-ți rezerve mesele pentru a nu-ți fi foame. În același mod, acest lucru înseamnă că nu ați mâncat mult în aceste două săptămâni. Acest lucru va reduce stomacul crezând că este foame. Multe diete sănătoase încurajează gustarea și din motive întemeiate; gustarea îți menține metabolismul ridicat și evită supraalimentarea mai târziu.

Așadar, mâncați porții mai mici, astfel încât să aveți loc pentru a adăuga calorii în timp ce gustați. În două săptămâni, corpul și motivația dvs. Partea 3 din 3: Schimbă-ți stilul de viață Începeți să gătiți. Pentru a controla fiecare nutrient și calorie care intră în corpul tău, gătește pentru tine. Deși restaurantele au astăzi multe opțiuni alimentare sănătoase, nu puteți fi sigur ce este în condimentarea salatei dvs.

CÂT DE REPEDE POȚI SLĂBI 20 DE KILOGRAME? - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Este mai bine pentru tine să gătești alimentele pe care le mănânci și să poți controla orice îți intră în pierdere în greutate de 2 săptămâni 20 de lire sterline. Astfel poți folosi uleiuri mai sănătoase, cum ar fi uleiul de măsline, puțin unt, puțin zahăr, puțină sare cauza principală pierdere în greutate de 2 săptămâni 20 de lire sterline umflăturii și să controlezi porțiile.

Și ce altceva este profitabil? Portofelul dvs. Urmăriți dieta și exercițiile fizice.