Câte calorii aveți nevoie pentru a arde pe zi pentru a slăbi

Kcal pierde grăsime. Cum putem sa ardem calorii si grasimi

Câte calorii aveți nevoie pentru a arde pe zi pentru a slăbi Câte calorii kcal pierde grăsime nevoie pentru a arde pe zi pentru a slăbi A lupta cu centimetri în plus nu este ușor, vei avea nevoie de multă forță și voință pentru a câștiga.

Și un rezultat pozitiv va fi obținut doar de cei care au mers direct la realizarea viselor lor.

TABEL alimente: calorii, proteine, grăsimi, carbohidrați

Adesea, dacă o femeie avea exces de greutate, ea a justificat-o nu cu voința ei slabă, ci cu unele probleme de sănătate, predispoziție genetică, o revoltă de hormoni - orice. Într-adevăr, uneori este dificil să recunoaștem că simplă lenea este de vină. Deci de câte calorii trebuie să arzi pentru a pierde 1 kg de grăsime? De câte calorii aveți nevoie pentru a arde pe zi pentru a pierde 1 kg de grăsime?

  • Cum să eliminați grăsimea de la suberarms
  • Câte calorii trebuie să arzi pentru a pierde 1 kg de grăsime?
  • Câte Calorii Aveți Nevoie Pentru A Arde Pe Zi Pentru A Slăbi | Articole
  • Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei
  • Modalitate simplă de a pierde grăsimea buricului

Se crede că pentru a arde 1 kg de grăsime, trebuie să cheltuiți kcal. Nutriționiștii sfătuiesc să slăbească cu kg pe lună tocmai datorită grăsimilor. În consecință, pentru a arunca în siguranță 0,5 kg de grăsime pe săptămână pentru organism rețineți că linia de plumb va fi puțin mai mare din cauza pierderilor de apă, mușchi și alte lucrurieste necesar să se creeze un deficit caloric de kcal pe săptămână, care este de kcal. Acesta este exact deficitul de calorii pe care trebuie să-l creați pentru a kcal pierde grăsime 2 kg de grăsime pe lună.

Cum se poate pierde rapid in greutate

Nu puteți slăbi prin reducerea doar a dietei. Trebuie să mâncați corect și într-un mod echilibrat.

kcal pierde grăsime

Prin urmare, este necesar să obțineți un deficit caloric într-un mod complex: prin reducerea aportului caloric și prin creșterea activității fizice. Cu un stil de viață activ, metabolismul accelerează, organismul arde mai repede caloriile în timpul activităților zilnice. Toate acestea sunt posibile dacă parcurgeți toate etapele prezentate mai jos.

Calculator Calorii: De cate Calorii am nevoie? (Formula Precisa)

Formulăm un obiectiv Principalul lucru care trebuie făcut kcal pierde grăsime formularea unui obiectiv. Pentru a începe, faceți o listă cu ceea ce vă va aduce pierderea în greutate. De exemplu, poate fi o rochie, o varietate de ținute, date cu bărbați frumoși, un corp sănătos. De asemenea, faceți o listă de motive care vă pot împiedica să atingeți acest obiectiv. Aceste puncte includ moliciune, slăbiciune, lipsa de spin. Dacă ții în permanență aceste două liste în fața ta și corelezi obstacolele și rezultatele posibile, cu siguranță vei depăși toate obstacolele.

Atitudine psihologică față de pierderea în greutate Prin realizarea punctelor tale slabe, vei ști ce să faci în continuare. Cu cât descrieți mai exact obstacolele, cu atât este mai probabil să faceți față cu ele.

De exemplu, voința slabă. De exemplu, dulciuri sau kcal pierde grăsime. Ce ieșire?

  • Scaunul de pierdere a grăsimilor
  • Cum se poate pierde rapid in greutate
  • Care e diferenta intre a arde grasimi si a arde calorii? - Conde
  • Pierde greutatea rapidă fără greutăți
  • Greutatea pierde barele

Întăriți-l prin dezvoltarea de noi obiceiuri. Faceți-vă o promisiune pentru a tăia zahărul și produsele de patiserie timp de o săptămână sau faceți cea mai mică cantitate de exerciții fizice. Păstrează-ți promisiunea și te vei simți complet diferit la sfârșitul săptămânii. Lucrează în acest fel cu toate punctele tale slabe. Calcularea unui minimum de calorii sigure Să nu uităm că caloriile sunt pur și simplu necesare pentru menținerea funcțiilor vitale ale organismului nostru, și anume: pentru activitatea sistemului cardiovascular, pentru cele respiratorii, endocrine, excretorii și așa mai departe.

Și în repaus complet, corpul nostru cheltuiește calorii.

Acum să kcal pierde grăsime despre un minim de calorii sigure pe zi. Există o opinie în rândul oamenilor că o femeie trebuie să consume aproximativ de kilocalorii pe zi, în timp ce bărbații sunt cu cel puțin în plus.

Dar, în ceea ce privește femeile, în special cele cu un stil de viață sedentar, merită să spunem că această cifră este oarecum supraestimată.

Generalitati

Pentru a determina exact câte kilocalorii are nevoie corpul tău pentru a menține sau a pierde în greutate, trebuie să efectuezi calcule simple. Trebuie să vă măsurați înălțimea, greutatea, să pregătiți un calculator. Folosind această formulă, calculăm câte calorii avem nevoie pentru a menține greutatea și a nu câștiga în greutate.

Pentru a calcula câte calorii trebuie să consume o persoană pe zi, care a decis să slăbească, trebuie să aflați mai întâi câtă energie este cheltuită în timpul activității fizice pe kcal pierde grăsime. Dacă aveți activitate fizică scăzută, adică conduceți un stil de viață sedentar, nu faceți niciun fel de sport, ar trebui să multiplicați cu 1,2 numărul obținut prin formulă.

Dacă faceți de ori pe săptămână cel puțin fitness, atunci ar trebui să multiplicați rezultatul cu 1, Dacă activitatea ta zilnică este medie, adică joci sport de până la 5 ori pe săptămână, înmulțiți acest număr cu 1, Cu o activitate mai mare - cu 1, Ești un sportiv profesionist? Apoi cu 1. Să încercăm să folosim un exemplu pentru a calcula câtă energie este necesară pentru a nu câștiga în greutate și, de asemenea, câte calorii aveți nevoie pentru a arde pe zi pentru kcal pierde grăsime pierde în mod vizibil în greutate.

Un exemplu de calcul al caloriilor pentru pierderea în greutate Să fie exemplul nostru o fată de 38 de ani, greutatea ei este de 81 kg, înălțimea ei este de cm. Cu această creștere, greutatea în exces este de aproximativ kg.

Câte calorii aveți nevoie pentru a arde pe zi pentru a slăbi

Activitatea cum să ardeți pungi de grăsime în timpul zilei este medie. Femeia din exemplul nostru este supraponderală, așa că trebuie să reducă aportul de calorii și să adauge activitate fizică. Aceasta înseamnă, în exemplul nostru, kcal.

Deci, pentru o femeie din exemplul nostru, coridorul aportului de calorii în timpul pierderii în greutate va fi de kcal. Adică, deficitul său de calorii va fi de kcal pe zi.

Ghidul caloriilor: cum calculezi necesarul caloric

Nu uitați: în niciun caz nu puteți reduce conținutul de calorii sub kcal pe zi pentru bărbați, cel puțin kcaldeoarece veți pune corpul într-o poziție foame și lipsă de energie. Din păcate, astăzi multe diete recomandă reducerea dietei la kcal, iar acest lucru nu este sigur și kcal pierde grăsime cu tulburări hormonale grave.

Cum să arzi caloriile în mod corespunzător Metabolismul nostru funcționează non-stop, arzând calorii nu numai în timpul exercițiilor fizice, ci și în timpul repausului, al somnului și kcal pierde grăsime al digestiei. Pentru a arde mai multe calorii, nu trebuie să te forțezi să faci exerciții fizice câteva ore pe zi. Este suficient antrenamente pe săptămână doar o oră, dar va trebui să creșteți nivelul activității care nu se antrenează.

Ce poate face toată lumea: Alegeți numărul de antrenamente pe care le puteți întreține de la săptămână la săptămână - acesta poate fi fie de trei sau cinci sesiuni de 60 de minute fiecare. Creșteți consumul de calorii prin creșterea mobilității la domiciliu - plimbați-vă mai des în aer curat, renunțați la lift, mergeți la cumpărături, mutați-vă mai mult acasă, găsiți-vă un hobby activ kcal pierde grăsime chiar obțineți obișnuința de a face cardio ușor pe simulator sau un simplu set de exerciții în timp ce vă uitați persoana iubită.

Din alimentele întregi, organismul va primi mai mulți nutrienți și va cheltui mai multe calorii pentru absorbție.

Ecuatia scaderii in greutate

Sfaturi practice pentru pierderea în greutate În consecință, vom recomanda fetei din kcal pierde grăsime nostru să reducă conținutul de calorii al dietei cu kcal pe zi și să păstrăm coridorul caloric la kcal. Și aplicați activitate fizică zilnic, ardând kcal suplimentar, obținând un deficit caloric de kcal pe zi.

kcal pierde grăsime

Și cum poți arde calorii în plus, vezi aici. Chiar va fi suficient să mergeți într-un ritm rapid de de minute în fiecare zi, dar dacă începeți să vizitați sala de fitness, este doar minunat!

kcal pierde grăsime

Așa că nu numai că îți vei crește doar consumul de calorii, ci îți vei dezinteresa metabolismul, vei consolida mușchii corpului și vei îmbunătăți proporțiile figurii tale. Rețineți că nevoile calorice ale unei persoane care exercită cu regularitate este mai mare decât cea a cuiva care nu exercită kcal pierde grăsime.

Amintiți-vă că cu cât sunteți mai ușor, cu atât mai puține calorii are nevoie de corp pentru metabolismul general. Prin urmare, este necesar să recalculăm coridorul caloric după ce a pierdut la fiecare 5 kg.

De câte calorii trebuie să arzi pentru a pierde 1 kg?

Așadar, am învățat cum să calculăm cât de mult are nevoie corpul tău pentru a arde kilocalorii pe zi pentru a începe să slăbești. Numărând calorii, nu trebuie să vă privați de o varietate de alimente preferate. Autor: Zhanna Sh. În special pentru Calorizator. Pierdere în greutate cu calcul Alegerea Editorului.