Dieta disociată (, , ): reguli, meniu pe zile și rețete

Dieta 333 de post. Regim disociat 3 3 3. Dieta care îţi remodelează silueta

Conținutul

    Google Plus Ioana Ginghină este adepta unui stil de viaţă sănătos şi cu toate că nu recomandă dietele, există momente în care are nevoie să apeleze la astfel de metode. Pentru că a primit multe plângeri de la fanii blogului său, care spun că vor să slăbească, actriţa a postat o dietă minune special pentru dieta 333 de post.

    dieta 333 de post

    Vedeta promite efecte miraculoase asupra siluetei. De multe ori vrem ca într-un timp record să arătăm mai slabe, iar acest lucru este posibil doar cu ajutorul unei diete.

    dieta 333 de post

    După cum v-am mai spus e simplu: - 3 zile fructe: nu mai mult de 2kg şi nu mai mult de o banană. Aici puteti mânca: - salate de fructe, combinate cu fructe uscate, e voie; - mere coapte cu multă scorţişoară şi chiar banană coaptă; -compot, dar fără zahăr -sucuri de fructe proaspete, orice combinaţii, dar repet FRUCTE, -ceai şi multă apă.

    dieta 333 de post

    Aici intră: - salate de tot felul cu o linguriţă de ulei de măsline şi oţet; -supe cremă de legume, de care vreţi voi, dar fără ulei; - ciorbe de legume; - mâncare de tip ghiveci, dar fără ulei; -legume la grătar sau fierte. Aici intră: - orez fiert simplu sau cu condimente, - orez cu sos de soia".

    dieta 333 de post