15 exerciții toracice pentru femei

Cum să ardeți grăsimea toracică pentru femeie, Poate căta toracică să devină mai mică atunci când slăbești? - Sănătate -

Articole recomandate Exercițiile la piept sunt cel mai bun mod de a oferi un plus de ridicare bustului. Ele vă ajută fetele să revină în formă și să prevină lăsarea.

De fapt, lucrul mușchilor toracici mușchii pectorali vă va îmbunătăți postura, îmbunătățind astfel silueta generală și încrederea. Deci, doamnelor, nu mai există nesiguranțe, nu mai sunt dureroase sutiene push-up! Faceți aceste 15 exerciții toracice pentru femei și vedeți o schimbare vizibilă în doar câteva săptămâni.

Glisati in sus! Inclinați Dumbbell Press Youtube Presa cu gantere înclinate vizează pieptul și necesită o bancă de exerciții care se află pe o înclinare. Acest exercițiu se poate face și în poziții neutre și de declin. Toate cele trei poziții funcționează pe zone și unghiuri diferite ale aceluiași mușchi.

cum să ardeți grăsimea toracică pentru femeie cum să pierdeți în greutate în 68 de zile

Cum se face Apăsați cu gantera înclinată Așezați-vă pe înclinație cu spatele drept și umerii împinși înapoi.

Luați o ganteră în fiecare mână și ridicați mâinile cu palmele orientate în față. Opriți-vă când sunt lângă părțile laterale ale pieptului. Faceți 3 seturi de 15 repetări și odihniți-vă la 10 secunde după fiecare set.

Barbell Bench Press Youtube Presa pe bancă cu bile este unul dintre principalele exerciții pentru mușchii pieptului. Acest lucru se poate face în poziții neutre, înclinate și de declin și are nevoie de o bancă de exerciții și de barbell.

Toracică grăsimea yoga

Cum se face presă de banc Așezați-vă pe bancă cu spatele drept și cu abdomenul strâns. Așezați picioarele plate pe podea mai late decât lățimea umerilor. Așezați mâinile în așa fel încât antebrațele să fie perpendiculare pe podea. Prindeți ferm bara cu palmele îndreptate înainte. Inspirați și apăsați încet bara în sus, îndreptând coatele. Țineți o secundă și coborâți-l.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Expirați în timp ce faceți cum să ardeți grăsimea toracică pentru femeie lucru. Faceți 3 seturi de 10 repetări și odihniți-vă 10 secunde între seturi. Camel Pose Shutterstock Camel Pose deschide pieptul și întinde bine întreaga zonă. De asemenea, oferă o întindere bună spre spate și vă poate oferi o piele strălucitoare. Cum să faci Camel Pose Lăsați-vă în genunchi și așezați-le puțin. Îndoiți-vă înapoi, luați-vă brațele în spatele dvs.

La pachet Prezentare generală Țintirea grăsimii toracice poate fi o provocare. Dar, cu exerciții specifice, un plan de dietă și puțină răbdare, este posibil să scapi de depozitele de grăsime încăpățânate de pe piept. Cum să scapi de grăsimea toracică Primul pas pentru a scăpa de excesul de grăsime toracică este să înțelegeți cum funcționează pierderea de grăsime în general. Nu există nicio modalitate de a viza grăsimea toracică fără a scăpa de grăsime din restul corpului. Deoarece majoritatea oamenilor consumă între 1.

Țineți poza timp de 30 de secunde. Faceți 2 seturi de 5 repetări și odihniți-vă 10 secunde între seturi. Apăsați pe umăr Youtube Da, acest exercițiu este destinat umerilor, dar este, de asemenea, un exercițiu excelent pentru pectorali mușchii pieptului.

Cum să slăbești în cutia toracică. Pierde din greutate de sus | Fork & Bikini

Luați o ganteră în fiecare mână și urmați acești pași. Cum se face apăsarea umărului Stai drept cu picioarele mai late decât lățimea umerilor. Aduceți brațele în sus, astfel încât brațele superioare să fie paralele cu solul, iar antebrațele să fie perpendiculare pe brațele superioare. Palmele trebuie să fie cu fața în față. Aceasta este poziția ta de plecare. Apăsați mâinile în sus într-un arc, aducând ganterele mai aproape în timp ce le apăsați deasupra capului.

Nu îndreptați brațele. Mutați brațele înapoi în poziția inițială. Faceți 3 seturi de 12 repetări și odihniți-vă 10 secunde între seturi. Flotări de perete Shutterstock Flotările de perete sunt arzătoare de calorii și tonifiante musculare bune. Aceștia vizează mușchii toracici, bicepsii, deltoizii, laturile, romboizii și mușchii miezului.

Micsoreaza-l Da, cutia toracică poate deveni mai mică atunci când slăbești. Acest lucru se datorează pierderii de grăsime subcutanată, stratul de grăsime direct sub piele. Creșterea în greutate rezultă din consumul de mai multe calorii decât folosești în activitate.

Cum se fac flotări de perete Stați la 3 metri distanță de perete. Așezați palmele pe perete, la lățimea umerilor. Mâinile tale ar trebui să fie la nivelul umerilor. Îndoiți coatele și apropiați pieptul de perete. Inspirați în timp ce faceți acest lucru. Expirați și reveniți la poziția inițială. Asigurați-vă că capul este în linie cu umerii, glutele sunt stoarse și absul strâns.

Faceți 3 seturi de 10 repetări. Luați-vă 10 secunde de odihnă între seturi. Refuză push-up-urile Shutterstock Fluxurile diete online gratuite scădere exercită o presiune mai mare asupra zonei pieptului în comparație cu flotările neutre.

Puteți utiliza o minge de stabilitate sau un bloc pentru a face aceste flotări.

cum să ardeți grăsimea toracică pentru femeie pierderea în greutate nbme

Cum se face declinarea push-up-urilor Începeți în poziția de împingere cu degetele de la picioare așezate ferm pe platforma ridicată pe care o utilizați. Acest lucru vă va poziționa corpul într-o poziție de declin. Faceți flotările obișnuite timp de 5 puncte.

Account Options

Fă 3 seturi de 5 repetări și odihnește-te 10 secunde între seturi. Zbura pierde greutatea lentă a câștigului rapid mincinos Shutterstock Acest exercițiu este destul de similar cu musca pieptului așezat și este unul dintre exercițiile clasice și cele mai eficiente cum să ardeți grăsimea toracică pentru femeie lucrul pe pectorali.

Tot ce ai nevoie este o pereche de gantere și o minge de stabilitate. Cum să faci zbura în piept mincinos Așezați-vă deasupra mingii de stabilitate, ținând câte o ganteră în fiecare mână.

Poate căta toracică să devină mai mică atunci când slăbești? - Sănătate -

Păstrați-vă picioarele puțin mai late decât lățimea umerilor și coloana vertebrală ridicată. Mergeți înainte până când trunchiul este paralel cu podeaua și numai spatele umerilor ating mingea de stabilitate. Asigurați-vă că abdomenele sunt angajate, iar femurul, regiunea pelviană și pieptul sunt la același nivel. Ridicați brațele deasupra pieptului, cu palmele îndreptate una spre cealaltă și priviți în sus.

Expirați și întindeți brațele, făcând o mișcare de zbor și coborâți-le până când ganterele sunt la același nivel cu pieptul.

Cum se arde grăsimea toracică fără greutate, pe.

Inspirați și aduceți brațele înapoi. Fă 3 seturi de 10 repetări și odihnește-te timp de 10 secunde. Zbura cu halteră așezată Youtube Acest exercițiu funcționează alternativ pe mușchii pieptului și ai spatelui superior. Este un exercițiu pentru începători și necesită un set de gantere.

Cum să faci zbura cu halteră așezată Așezați-vă pe o bancă înclinată, cu spatele sprijinit de bancă, picioarele depărtate la lățimea umerilor, umerii răsuciți și absul strâns.

Cum să scapi de grăsimea toracică

Luați o ganteră în fiecare mână și lăsați-vă mâinile să atârne. Expirați și ridicați brațele până când ganterele sunt la nivelul umerilor. Inspirați și coborâți mâinile în lateral. Faceți 2 seturi de 12 repetări și odihniți-vă timp de 10 secunde între seturi.

Căi de a pierde grăsime corporală

Întinderea pieptului în picioare Shutterstock Faceți acest exercițiu pentru a întinde mușchiul la care urmează să lucrați pentru a preveni orice rănire. Cum se face întinderea pieptului în picioare Stai cu coloana vertebrală ridicată și cu abdomenul strâns Rulați umerii înapoi și ridicați brațele, aplecându-le la coate în așa fel încât antebrațele să fie paralele cu fața. Împingeți-vă mâinile înapoi și deschideți pieptul.

Cum să pierdeți grăsimea toracică prin yoga Toracică grăsimea yoga Add: ygofar48 - Date: - Views: - Clicks: Acest lucru va răspunde la întrebarea dvs. Text - Anna Serebryakova Cum sa slabesti in partea superioara a unei fete Fiecare corp al unei fete se dezvoltă într-un mod individual, astfel încât obținerea unei figuri frumoase necesită și o abordare personală. Pentru a obține un stomac plat și atractiv, trebuie să urmați. Verticile verticale ale piciorului actioneaza asupra muschilor coapsei prin curbura piciorului in verticala si construirea masei musculare. Cumsă-ți oprești foamea noaptea suporturile de mână arde grăsimea.

Țineți întinderea timp de de secunde. Faceți 10 repetări.

Pierde grăsime toracică fără greutate Dietele sănătoase Pentru a slăbi într-o săptămână

Rotația scândurii cu gantere Youtube Planking-ul este minunat pentru nucleul dvs. Cum se face rotația planșei cu gantere Așezați două gantere pe covor, la o lățime de umăr.

cum să ardeți grăsimea toracică pentru femeie pastile reducerea poftei mancare

Îngenunchează pe saltea, înclină-te înainte și apucă o ganteră în fiecare mână. Ganterele ar trebui să fie chiar sub umeri cum să ardeți grăsimea toracică pentru femeie coate.