Scapă de grăsime - Pierderea în greutate este posibilă dieta Dukan sau cla metabolică; Ce preferi

Cla pe pierderea de grăsimi

Conținutul

    Dozajul recomandat Acidul linoleic conjugat, prescurtat ca CLA, este considerat de către Universitatea din Michigan Health System ca o formă sănătoasă de grăsime care se găsește predominant în produsele alimentare precum lactatele, păsările de curte, ouăle și uleiul de porumb.

    cla pe pierderea de grăsimi

    Acidul linoleic conjugat este, de asemenea, disponibil ca supliment alimentar. Studiile efectuate de Universitatea din Wisconsin-Madison, Scandinavian Clinical Research și altele au raportat că consumul de CLA are un efect pozitiv asupra pierderii în greutate.

    cla pe pierderea de grăsimi

    Deoarece doza ideală recomandată femeilor adulte nu este clară, consultați-vă cu furnizorul de asistență medicală înainte de a vă baza pe suplimentele CLA pentru pierderea în greutate. Utilizarea CLA pentru pierderea în greutate Cercetătorii de la Universitatea din Wisconsin-Madison au descoperit că CLA avea calități de ardere a grăsimilor care erau active în special în perioadele de somn.

    Studiul a concluzionat că aportul adecvat de CLA promovează pierderea de grăsime utilizând mai degrabă grăsimi decât carbohidrați pentru energie.

    cla pe pierderea de grăsimi

    La finalizarea perioadei de testare de 12 luni, indivizii au prezentat o reducere mai mare a compoziției grăsimii corporale în comparație cu cei care consumă un cla pe pierderea de grăsimi îmbunătățit cu ulei de măsline.

    Beneficii pentru sănătate Consumul de CLA oferă beneficii suplimentare în afara pierderii în greutate. Beneficiile includ prevenirea împotriva mai multor tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de sân, colon și plămâni.

    cla pe pierderea de grăsimi

    Memorial Sloan-Kettering Cancer Center raportează că un aport adecvat de CLA poate ajuta, de asemenea, la stabilizarea nivelului de colesterol. Universitatea din Pittsburgh Medical Center afirmă că suplimentele CLA pot ajuta la tratarea complicațiilor medicale precum diabetul, sindromul metabolic sau rinita alergică.

    În timp ce multe speculații înconjoară beneficiile pentru sănătate asociate consumului de CLA, cercetările în acest domeniu rămân neconcludente. Considerații Centrul Medical al Universității din Pittsburgh avertizează că suplimentele CLA pot interfera cu sensibilitatea la insulină și vă pot expune un risc crescut de boli cardiovasculare. De asemenea, suplimentarea cu CLA este nesigură pentru femeile care alăptează, deoarece are potențialul de a modifica compoziția laptelui matern.

    cla pe pierderea de grăsimi

    În plus, suplimentarea cu CLA poate deranja tractul gastro-intestinal și poate crește nivelul de potasiu, care sunt problematice dacă aveți complicații medicale care decurg din cla pe pierderea de grăsimi ridicate de potasiu, cum ar fi bolile renale. Dozajul recomandat În timp ce doza ideală pentru suplimentarea cu CLA este necunoscută, Centrul Medical al Universității din Pittsburgh sugerează un aport de 3 până la 5 g de CLA zilnic pentru pierderea eficientă în greutate.

    Cu toate acestea, această cantitate poate varia de la o persoană la alta, deci consultați-vă cu medicul dumneavoastră înainte de a încorpora suplimente CLA în stilul dumneavoastră de viață dietetic.

    cla pe pierderea de grăsimi